Opinie

  • ~Mamba82
    ~Mamba82

    Restauracja Fenix

    Czwartek, 21 Października 2010, 18:21
    1 2 3 4 5 6
    Wpadam tam czasami, byłam też w ostatnią niedzielę. Obsługa jak zawsze świetna ( ach Ci przystojni wysocy bruneci ^^ ) no i jedzenie też na prawdę smaczne, a co ważne w sporej ilości - nie to co ostatnio w Sphinxach. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić, to dość słabe frytki, ( ale z tym bywa różnie ) no i długi czas oczekiwania na danie. Aż żal mi było tych […]
  • ~Kamil88
    ~Kamil88

    Restauracja Good Time

    Czwartek, 21 Października 2010, 16:48
    1 2 3 4 5 6
    świetne jedzenie i miła atmosfera :) Ciekawe menu i dobry kucharz, zawsze potrafi doradzić! Polecam !!
  • Naleśnikarnia Nasz Naleśnik

    Czwartek, 21 Października 2010, 14:02
    1 2 3 4 5 6
    Ceny może trochę za wysokie, ale zjedzenie całego, dużego naleśnika to zadanie dla bardzo głodnych ludzi - porcja jest konkretna :) Bardzo przyjemnie urządzone wnętrze, miła obsługa. Muszę się kiedyś wybrać na śniadaniowe pancakes ze szklaneczką mleka.
  • Restauracja Tadż Mahal

    Czwartek, 21 Października 2010, 13:44
    1 2 3 4 5 6
    Jak dla mnie REWELACJA. Najlepszy kurczak curry jaki jadlem, a herbata z mlekiem, imbirem i kardamonem po prostu rozwala na kawaleczki. Bardzo dobre i oryginalne 'przystawki', fajnie podane jedzenie i fajny klimat (czesc rzeczy nie pasuje do wystroju, ale reszta jest bardzo fajnie dobrana i nie czuc jej kiczem jak w wielu knajpach tego typu). Na minus czas […]
  • Naleśnikarnia Nasz Naleśnik

    Czwartek, 21 Października 2010, 13:41
    1 2 3 4 5 6
    Nalesniki calkiem niezle, ale niestety wiekszosc jest dosc droga. Za 18 zlotych jadlem juz lepsze nalesniki. Na duzy plus sprawnosc, mila i bardzo ladna obsluga :D Bylem dwa razy i pewnie jeszcze kiedys sie wybiore ;)
  • Tuo

    Naleśnikarnia Nasz Naleśnik

    Środa, 20 Października 2010, 21:39
    1 2 3 4 5 6
    Ogólnie to nie można mieć jakichkolwiek zastrzeżeń. Menu jest tak obszerne, że trudno wybrać (ale to przecież zaleta, można tam przyjść chyba z 80 razy i za każdym razem zjeść coś innego! ;) ), obsługa sympatyczna i bardzo sprawna. Naleśniki bardzo smaczne i faktycznie można się nimi solidnie najeść, a ceny pozostają przy tym wyjątkowo przystępne. Sam lokal […]
  • ~Fru
    ~Fru

    Naleśnikarnia Nasz Naleśnik

    Środa, 20 Października 2010, 21:25
    1 2 3 4 5 6
    wcześniej była tam telepizza, z lokalem średnio zachęcającym, więc nie sądziłam, że Naleśnikarnia może być w środku tak fajnie urządzona!!! miejsca jest nawet sporo, ciepły, przytulny wystrój, Panie obsługujące bezproblemowe i sympatyczne, wybór gargantuiczny i realizacja szybka! świetne żarcie, nie ma co :) bardzo fajnie, że coś takiego się w centrum KTC pojawiło. […]
  • ~bogna
    ~bogna

    Sosnowieckie Centrum Kultury - Zamek Sielecki

    Wtorek, 19 Października 2010, 20:13
    1 2 3 4 5 6
    bardzo przyjemny zamek
  • ~tumle
    ~tumle

    Restauracja Wioska Rybacka

    Wtorek, 19 Października 2010, 19:44
    1 2 3 4 5 6
    najgorsze co moze byc to fakt ze ta restauracja funkcjonuje / bez wody bez pradu ludzie tam pracujacy bez wypłat od lat i na dodatek nie wiadomo kto jest szefem tego przybytku
  • ~Typ
    ~Typ

    Strefa Smaku

    Wtorek, 19 Października 2010, 17:24
    1 2 3 4 5 6
    spoko ta wysoka czarnula to chyba wlascicielka :) +

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »

zicherka.pl

Napisz do nas

Social media

© 2007 - 2017 Zicherka.pl - Polityka prywatności | Regulamin | Komórka
Wykonanie i hosting: netBOMB